Struisvogelfarm - Reisverslag uit Heidelberg, Zuid-Afrika van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu Struisvogelfarm - Reisverslag uit Heidelberg, Zuid-Afrika van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu

Struisvogelfarm

Blijf op de hoogte en volg Célin & Ella

31 Juli 2013 | Zuid-Afrika, Heidelberg

Oh lieverdjes wat zijn we weer op een mooie leuke plek gezellige en huiselijke plek beland. We zitten in Heidelberg en verblijven bij een struisvogel boerderij. Ik zal thuis uitgebreid verslag doen, maar nu even kort onze belevenissen. In plettenberg bay zijn we met een boot de zee opgeweest. Er waren helaas ontzettend grote golven, eigenlijk best wel eng zelfs als je die op je af zag komen, dat het niet verantwoord was om verder de zee op te gaan. We bleven binnen daarom binnen de baai, nadat we het toch geprobeerd hadden. We hebben helaas geen walvissen gezien, maar wel heel veel dolfijnen naast de boot en zeehonden. Daarvoor hadden we de zeehonden ook al gezien tijdens een 4 uur durende wandeling, wat een stank en geluid, maar wel super om ze te zien. MAAR vandaag naar witbank gereden na te hebben ingecheckt bij de struisvogelfarm en wat zagen we? Meer dan 10 walvissen langs de kust, soms springend of ze lieten hun vin zien of bliezen water omhoog. En dat van nog niet eens een ver afstandje, een paar uur genoten dus. Onderweg ook nog veel meegemaakt maar dat vertel ik een andere keer. Je zal bijna wel raden wat we net hebben.... Echt braaien en natuurlijk dan struisvogel haha, en lekker dat het was! Morgen op een boerderij excursie. Net lang nagetafeld, super genoten van de gerechten en gezellig gepraat met een ander stel. Eerst warm bij de openhaard waar ik werd vergezeld door een tekkel en een poes op schoot en een andere hond ernaast. Zal proberen de foto te uploaden. Lekker van je vakantie genieten mams hoe is het op de tuin? X dikke kus morgen vertrekken we naar Kaapstad. Sorry dit verhaal is van gister zie net dat het uploaden mislukt was.. Nou snel douchen en de struisvogels voeren haha

• 31 Juli 2013 - 09:22

Oma En Opa Oostra:

Beste Reizigers,
    Zo jullie zien niet te weinig al waren de walvissen op een andere plaats. Zijn jullie 's avonds niet moe? Krijgen jullie ook struisvogelspiegeleieren? Hier is het een komen en gaan van vakantiegangers. Pieter en Gerda zijn op Kreta, Peter en Maaike zijn terug van Rhodos, Wilfried, Marielle en Ashley zijn terug uit het Moezelgebied en Clarence en Melanie zijn gisteren naar Suriname vertrokken. Wij hebben wel plannetjes maar wij zien er vaak tegenop om op reis te gaan. Daar hebben jullie geen last van!
    Hartelijk gegroet en bedankt voor jullie reisverhalen.

• 31 Juli 2013 - 10:01

Monique:

Dag zeezeilers,
    Wat ziet Celin er prachtig uit, safety first. Gelukkig zijn jullie in die baai gebleven.
    De foto met de poes en de hondjes ziet er echt huiselijk uit, zo'n bank en die stoelen. Ik zou me er wel thuis voelen, niet opgeprikt.
    Met de kerst kun je bij de Appie ook altijd struisvogelbiefstuk kopen ,wie weet iets voor de volgende keer?
    Veel plezier nog op de laatste dagen en een dikke zoen xxxxx
    Monique en Doeke