De voorbereiding - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Célin & Ella

22 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Welkom dames en heren, jongetjes en meisjes. Het is bijna zover onze vakantie naar een land in het Verre Oosten, het exotische, historische en ongerepte Vietnam.

Na vele vriendelijke verzoeken heb ik me aangemeld op deze site waar we onze bevindingen zullen rapporteren aan het thuisfront.

Vele van julllie zullen zich afvragen waar gaan die 4 naar nou precies heen? Nou even in een notendop de belangrijkste plaatsen die we gaan bezoeken. Onze reis begint vanaf Schiphol Airport, in een vliegtuig van KLM die hopelijk rond 21:25 opstijgt en de volgende dag om 14:10 in Peking landt om een tussenstop te maken. Met enige wantrouwen gaan we de lucht in met vliegtuigmaatschappij China Southern om dan rond 11 uur 's avond in Hanoi, onze eerste vakantie bestemming te bereiken. De volgende plaatsen die de enorme eer hebben om door ons te worden bezocht zijn:
- Hanoi
- Ho Chi Minh City
- Mekong Delta
- Chi Chi tunnels
- Bao Loc

U ziet dat het een enorme lijst is. Daarom hebben we gekozen om vooraf onze binnenlandse reis te boeken om onze kostbare vrije tijd zoveel mogelijk kunnen benutten aan 'dikke lol'. Ik hoop dat jullie kunnen genieten van onze aankomende reisverslagen.

Veel lees- en kijkplezier,

Célin, Ella, Moniek en Doeke

• 07 Juli 2008 - 20:16

Jasmijn:

HEEEL veel plezier en ik hou jullie in de picture!! Wel goed bloggen dan he?!
    Kus Eloy en Jasmijn

• 09 Juli 2008 - 11:46

JOSADO:

De mooie site prima ontvangen en wij sluiten ons verder aan bij Jasmijn haar reactie.
    Nogmaals goede reis toegewenst!