Hanoi! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu Hanoi! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu

Hanoi!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Célin & Ella

12 Juli 2008 | Vietnam, Hanoi

Hallo iedereen,

Wij zijn veilig aangekomen in Hanoi, Vietnam. Het was een lange en vermoeiende reis. Na een dagje wat op bed te hebben gelegen, genieten we van Hanoi stad. We hebben net heerlijk gegeten en we zijn de smalle straatjes doorgelopen en hebben ons ogen uitgekeken hoeveel mensen er spullen er op een brommer kunnen.

Celin en Ella hebben vandaag ook nog in een fietstaxi gezeten. Dit was erg leuk en spannend! Alle Vietnamezen rijden namelijk door elkaar heen. De Vietnamezen zijn heel vriendelijk, maar ook wel apart. De vlooien worden uit de haren gehaald op staat met een pincet en dan op straat gegooid. :P

Van de vliegreis waren Ella en Monique een beetje ziek van vermoeidheid, maar nu is alles weer prima. Doeke en Celin zorgen voor de vietnamese praatjes en wij kijken waar de mooie jurkjes hangen!:D

Monique moet nog erg wennen aan het afdingen en het verkeer. Maar we kunnen hier wel erg goedkope en leuke dingen kopen. We hebben erg mooi weer en alles zit mee! We kunnen gratis internetten in het hotel dus de berichtjes komen wel binnenstromen over de avonturen die we hier meemaken.

Dikke kusjes aan iedereen en de groeten!

• 12 Juli 2008 - 15:37

JOSADO:

Geweldig wat jullie allemaal beleven en wij zo met jullie! Behalve veel plezier wensen wij jullie ook veel aanpassingsvermogen.
    Tige de groetnis fan Mem/Oma en Heit/Opa