Vervolg dag 1 - Reisverslag uit Delhi, India van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu Vervolg dag 1 - Reisverslag uit Delhi, India van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu

Vervolg dag 1

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Célin & Ella

08 Augustus 2011 | India, Delhi

Helaas was onze 'vriend' niet meer aanwezig. We hebben een poging gewaagd om even de straatjes te bekijken lopend, maar worden allebei gek van de drukte en het verkeer dat je bijna aanrijdt. Daarom maar wat drinken gekocht en strakjes weer terug naar onze airconditioning.

We hebben vandaag een top dag gehad. Eerst keken we onze ogen uit hoeveel mensen er in de straten rond liepen, maar onze prive chauffeur kon super taxi rijden en bracht ons naar leuke bezienswaardigheden. We hebben o.a. het Jama Masjid moskee bezocht. Ontzettend groot en op blote voeten rondlopend wel erg heet op de tegeltjes, haha.
Ondertussen heerlijk goedkoop Indiase lunch gehad met kikkerertwten en een soort brood dat gefrituurd was. Heel lekker.
We hebben vandaag ongelofelijk veel gezien en waren tijdens het heetst van de dag (40 graden met veel zon) even in Lodi Garden wezen wandelen in de schaduw. Ondertussen lopen er ontzettend veel eekhoorntjes om je heen en onze grote vriend (een zwerfhondje).

We gaan straks vroeg slapen, want we worden morgen om 7 uur opgehaald en krijgen alle papieren voor de reis. Ik ben toch wel blij dat alles nu is geregeld gezien hoe groot alles is. Het was anders wel heel erg zoeken geweest naar hotels en dingen regelen.

Vanaf morgen hebben we een prive chauffeur beschiktbaar voor een paar dagen. We gaan eerst naar Pushkar, Jodhpur en Jaipur. Dan naar Barathpur, Agra en Varanasi en vervolgens een vlucht vanaf daar nemen naar Goa.

Ik hoop jullie snel een volgend verslagje kunnen sturen. x

• 08 Augustus 2011 - 18:49

Monique En Doeke:

Fijn dat we zo snel wat van jullie horen. Wat al een avonturen! Ging de reis goed met het vliegtuig? Wel heel apart zo'n eigen chauffeur, maar wel heel handig lijkt mij. Ook mooi dat jullie de gehele reis nu geregeld hebben al is het dan niet helemaal volgens jullie eigen planning. Dot is o.k. Wij regenen hier bijna weg, maar dat heeft ook wel wat. Groetjes en kusje van ons en Dot.

• 08 Augustus 2011 - 21:14

Ger:

Namaste Priya bahana aura bh'

Een mooie, prettige, inspirerende en spirituele reis toegewenst!
    Mag alles zo soepel lopen als jullie eerste 2 dagen.

Namaste Tumhr bh' aura bahana