Wist je dat? - Reisverslag uit Goa, India van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu Wist je dat? - Reisverslag uit Goa, India van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Célin & Ella

23 Augustus 2011 | India, Goa

Dag allemaal,

Waarschijnlijk nu het laatste berichtje uit India. Morgen vertrekken we namelijk naar Mumbai en vanuit daar weer naar Nederland!

Ik heb nog een paar leuke weetjes voor jullie uit India.

Gisteren hebben we trouwens een prachtige (warme/zonnige) dag gehad hier in Goa. We hebben eerst in Marposa op de markt lekkere kruiden gekocht. Toen hebben we heerlijk bij ons favo restaurantje aan het strand gegeten. Wel iets duurder, maar dat hebben we er zeker voor over!
Toen zijn we naar ons prive strand (10 min lopen vanaf hotel) gegaan en hebben genoten van het uitzicht. Er waren veel vissersbootjes en mannen op het strand die probeerden vis te vangen.

Wist je dat?

- Er geen meeuwen, maar koeien/ honden en kraaien op het strand aanwezig zijn?
- Dat ik voor een minuutje heb gedacht de koe hier heilig wordt beschouwd, omdat hij al het straatvuil op eet (plastic/papier).
- Dat de koe hier in Goa helemaal niet zo heilig is, want hij staat hier op alle menu kaarten! Jaja, ik heb hem ook stiekem geproefd met Celin.
- Het hier dagelijks voorkomt dat de stroom uitvalt.
- De stroming in de zee hier zo sterk is dat het verboden is om in de zee te zwemmen?
- Dat de indiers hier allemaal op een kluitje gaan staan op het strand (lekker gezellig) en ook zo dicht mogelijk bij de zee?
- Dat de mensen hier in het zuiden veeeel vriendelijker zijn dan in het noorden?
- Dat mensen hier ook veel relaxter zijn en westers (qua eten/kleding).
- Dat Indiase jongentjes hier stiekem in internetcafes kijken naar blote vrouwen filmpjes?
- Dat ze hier op het strand proberen XTC te verkopen?
- Dat indiers je allemaal dezelfde vragen stellen. Whats your name? where your from? How many days in India etc...

Haha, dat was het weer! Helemaal up to date!
We hebben de boarding pass voor morgen uitgeprint en vervoer voor morgen naar het vliegveld geregeld.

Tot over een paar dagen lieverds!

• 23 Augustus 2011 - 08:28

Monigue:

Direct uit bed even Doekes mail bekijken en ja hoor! Mail uit India.Zo leuk om elke keer weer jullie belevenissen te lezen.Grappig dat er zoveel verschillen zijn tussen het zuiden en het noorden.Je denkt daar nooit bij na, maar dat is in veel landen natuurlijk zo.Wij wensen jullie morgen een goede reis,op de kaart is Mumbai niet zo ver, maar heen moesten jullie met die slaapbus volgens mij.Pootje van Dot plus XX Gisteren stond ze in de tuin al op de schutting, ze begint het buiten gebeuren steeds meer te verkennen.Zie jullie weer in Groningen en dikke zoen van mij.