Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu

Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Célin & Ella

16 Maart 2014 | Australië, Melbourne

Jaa hier een eerste berichtje uit Australië!! We zijn al aardig wegwijs in deze leuke stad. Gister met een klein groepje de stad door gaan wandelen op zoek naar leuke hidden places. We kwamen door gezellige smalle straatjes met veel authentieke winkeltjes en knusse restaurantjes waar de heerlijke geuren je tegemoet kwamen. Ook is er ontzettend veel mooie street art. te zien. Vandaag zijn we Melbourne fietsend gaan verkennen. We zijn gaan wandelen door het prachtige botanic garden, gaan struinen over Victoria market waar we onze ogen uitkeken van de variatie van vis, vlees, fruit en ander heerlijk voedsel. Overal kan je dingen proeven, ofwel een hele leuke culinaire ervaring. Ook zijn we door het drukke verkeer naar St. Kilda beach geweest, de drukke stad uit en uitwaaien aan het strand. Melbourne is een jeugdige en hippe stad met veel hippe kroegen en restaurantjes. S'avonds is het gezellig druk. Op straat wordt je aan alle kanten vermaakt met veel entertainment. Alles is makkelijk te bewonderen op loop afstand en anders pakken we de gratis toeristen tram die rondjes rijdt door de stad. Twee zeer relaxte dagen gehad, morgen vertrekken we naar Tasmanië. Hopelijk van daaruit weer een bericht

• 16 Maart 2014 - 13:27

Doeke A. Oostra:

Ha lieve Ella en Célin,

Wat leuk meteen al zon bericht van jullie en daarbij dat jullie het meteen zo treffen in Melbourne met al die leuk dingen die er zijn. Al die lekkere hapjes proeven is ook echt iets voor jullie. Er is van alles te beleven, prachtig. Veel plezier straks op Tasmanië; ik hoop dat het jullie daar net zo goed bevalt.

Kus,
    Doeke

• 16 Maart 2014 - 19:10

Monique:

Hai mates,
    Leuk hoor een echte hippie stad.
    Laat jullie niet in de billen bijten door dat tasmaanse monster!
    Veel plezier nog en tot horens.

Kus
    Monique