Manuel Antonio - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu Manuel Antonio - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu

Manuel Antonio

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Célin & Ella

12 Augustus 2010 | Costa Rica, Manuel Antonio

Hoi hoi,

We zijn gisteren aangekomen in Manuel Antonio. Oerwoud grenzend aan zee.
We zitten in een mooi hotel die typisch is ingericht in Costiricaanse stijl. Gisteren heeft het de hele dag geregend en zijn we dus maar kort gaan touren (met de auto) om de omgeving wat te verkennnen. S´avonds hebben we in een leuk en lekker restaurant gegeten. Dit restaurant is gebouwd om een vrachtvliegtuig heen, neergestort in de jaren ´80.
Het valt ons op dat er veel Amerikaanse zenders op de Costiricaanse televisie te zien zijn. Zo proberen we ook een beetje Spaans te leren.

Vandaag zijn we het National Park ingeweest. Wat wel leuk is is dat je tijdens je wandelingen af en toe op ´verlaten´ strandjes aanstrand.
We moesten ongelofelijk uitkijken voor de brutale aapjes hier. We hoeften maar met ons eten te wapperen en zaten al achter je. Geweldig!

Verder hebben we de giftigste slang van Costa Rica gespot, neusbeertjes en een mooie boomspecht.

We vinden het hier wel erg toeristisch en duur in vergelijking met andere plaatsen. Morgen vertrekken we naar het Nationale Corcovado park, zin in! Gelukkig is daar alles bij in gegrepen. Haha

Verder gaat het goed met ons hoor. Ik ben wel behoorlijk verbrand, maar dit gaat inmiddels beter.

We genieten van jullie reacties,
Hebben jullie ook wel lekker weer daar?

Groetjes,

• 13 Augustus 2010 - 12:21

Opa En Oma:

we genieten van jullie reis verslagen en we kijken al weer uit naar de volgende jullie hebben wel een mooi land uitgekozen maar kijk uit voo r slangen en neem bij terugkomst maar een aap me geintje groeten van opa en oma

• 14 Augustus 2010 - 10:41

Monique En Doeke:

Dag Kuifje en Bobbie,ik heb dus eens een strip van Kuifje gelezen met dat restaurant er in getekend.
    Misschien kent Celin die strip ook wel.Op mijn werk hadden ze de tip om een elastiekje om de bril heen te doen in de zee.Voor de volgende keer een idee!Wij hebben ook mooi weer, Dotje zit vaak buiten aan de geitenpen,anders vindt Doeke dat sneu als ze binnen moet blijven.Groetjes en kusjes