Rincon de Vieja - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu Rincon de Vieja - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu

Rincon de Vieja

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Célin & Ella

07 Augustus 2010 | Costa Rica, San José

Hallo,

We zijn vertrokken uit een regenachtige Monteverde en aangekomen in het warme en zonnige Rinconde Vieja. De lodge waar we verblijven is rustig, prachtig en minder toeristisch dan de andere plekken. De eigenaar v.d. lodge is een Nederlander. Dus hij heeft alles heel goed uitgelegd. De reis hiernaar toe was prachtig en het was makkelijk te vinden dankzij de uitstekende navigatie van Ella.

Het landschap is savanna-achtig. Eltje is helemaal in der nopjes, want er zijn prachtige vlinders in de tuin bij de lodge.Ook hebben we een lekker klein zwembadje met rivierwater waar we lekker kunnen afkoelen.Morgen gaan we een lange wandeling maken vlak langs de vulkaan Rincon, langs watervallen en hopelijk weer een prachtige omgeving.

We gaan nu een restaurantje zoeken in Liberia.

Adios,

• 08 Augustus 2010 - 09:29

O&O O.:

Heel leuk om zonder steekmuggen van jullie avonturen en interessante dieren te lezen. Dank zij het goede reisverslag zien wij het voor ons. Nog veel goede dagen daar toegewenst!

• 08 Augustus 2010 - 18:02

Monique En Doeke:

Fijn dat jullie het zo leuk hebben daar.
    En hoe is het eten, kun je al geen rijst en bonen meer zien of is er meer keus? Hoe gaat het met het Spaans? ook al heb je dat met een Nederlander als eigenaar niet echt nodig.
    Hopelijk hebben jullie een hele mooie wandeling gehad vandaag in die prachtige omgeving.
    Liefs,
    Monique en Doeke