San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Célin & Ella Ton, Cadee - WaarBenJij.nu

San Jose

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Célin & Ella

31 Juli 2010 | Costa Rica, San José

Wat hebben we al veel meegemaakt en dat terwijl de vakantie naar Costa Rica nog maar pas begonnen is.

Gister is de reis begonnen. We zouden de vlucht van 10.10, maar we vertrokken pas om 15.00. Flinke vertraging dus. We misten daarom ook de aansluitende vlucht naar Costa Rica. Helaas geen vluchten meer naar Costa Rica. Continantal Airlines regelde een overnachting voor ons in een luxe hotel (350 dollar) per nacht. Het was een hotel met twee zwembaden, fitness center etc..
Overigens werd het vervoer ook betaald en geregeld van en naar het hotel.

Bij aankomst in housten was het eerst lang wachten (i.v.m.) strenge controles) en toen we eenmaal buiten waren werden we overspoeld door de warmte 35 graden. Dat was wel even wennen.

Toen we aankwamen bij het hotel gingen we natuurlijk efficient te werk. Celin pakte de koffers en ik checkte ons alvast in. Dit omdat veel mensen hun aangesloten vlucht hadden gemist.

Hotelkamer was prima, heerlijk geslapen in een heeerlijk bed!

Toen we aankwamen hebben we nog gegeten* in het restaurant. We schrokken wel een beetje van de enorme porties die werden geserveerd. Niet normaal wat sommige Amerikanen naar binnen kunnen schuiven in een korte tijd. We besloten daarom maar voor een light maaltijd te gaan. We kregen geroosterde kip op een forcacia broodje met boursin. Een hele apparte combinatie, maar wel goed te doen. Echter deze portie was nog te veel voor ons.

Vanochtend waren we vroeg wakker. We gingen met de taxi weer naar houston airport en namen de vlucht van 09.20 naar San Jose.

En daar zijn we nu dus ook!:D
Alles gaat goed. We hebben goed weer en hebben vandaag de stad een beetje bekeken. San Jose is een drukke stad, we zijn wel blij dat we morgen naar tortuguero gaan. Naar de schildpadden die in deze maand eieren leggen op het strand. We hebben al wel mooie groene vogels gespot en prachtige vlinders.

Jullie horen snel weer van ons!

Groetjes,

• 01 Augustus 2010 - 05:54

Monique En Doeke:

Wat een mooi verslag. Fijn dat jullie aangekomen zijn.We leefden helemaal mee, waren benieuwd waar jullie waren en hoe het zou zijn. Fijn dat jullie ook zo goed geslapen hebben in Houston.Klinkt wel lekker kip met boursin. Doe die schildpadden maar de groeten uit Holland.Met Dotje is alles goed, ze is al wel twee keer los [ongewild]in de tuin geweest,maar ze laat zich makkelijk vangen.Kusjes, Monique en Doeke

• 01 Augustus 2010 - 08:23

Eloy En Jasmijn:

Ha reizigers,
    Minder hoor zo'n vertraging...Maar gelukkig werden het geen veldbedjes!
    Leuk om mee te lezen met jullie avonturen!
    Lieve groet uit NL,
    Eloy en Jasmijn

• 01 Augustus 2010 - 11:11

Oma & Opa Oostra:

Via Doeke zijn wij op jullie spoor gekomen. Wij hebben met heel veel plezier jullie reisverslag gelezen! Zo leren wij ook nog wat er allemaal te beleven is op deze wereld. Een hele goede tijd daar toegewenst.
    Gegroet uit Assen